london lash pro ja so henna ametlik maaletooja eestis

0

Ostukorv on tühi

Üld- ja ostutingimused

Üld- ja ostutingimused

E-poe Beautica.ee (edaspidi e-pood) omanik on MNE International OÜ (registrikood 14891942), juriidilise aadressiga Paldiski mnt 38b/2-11, Tallinn,  Harju maakond, 10612

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Tingimused kehtivad kõigi registreerunud isikute suhtes (edaspidi “klient”), MNE International OÜ (e-poe omanik) poolt hallataval ostukeskkonnal. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mille suurus sõltub tellitavate kaupade hulgast, kaalust, mõõtudest ning soovitud tarneviisist. Täpne tasu kauba kättetoimetamise eest kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures.

MNE International OÜ-l on õigus teha käesolevas e-poes igakülgseid muudatusi, parendusi ja arendusi ilma klienti ette teavitamata.
Klienti teavitatakse tingimuste ning hinnakirja muutustest ja muudest täiendustest interneti lehekülje kaudu. Sealjuures tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamise hetkest interneti leheküljel. Edastades oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teile tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi v.a juhul, kui EV seaduses on ette nähtud teisiti.

Tellimine - ostukorv, tellimuse esitamine ja vormistamine e-poes

Ostukorv

Soovides meelepärased tooted ostukorvi lisada, tuleb klikata nupule "Lisa Ostukorvi". Ostukorvi lisamine ei kohusta klienti ostu sooritama. Kui toodet ostukorvi lisada pole võimalik või ostukorvi nuppu ei kuvata, siis toode ei ole hetkel saadaval. Toote saadavuse kohta saab infot küsida e-posti või telefoni teel. Tavapäraselt saabuvad laost otsas olevad tooted uuesti lattu 7-10 tööpäeva jooksul ning seejärel on neid võimalik uuesti tellida.

Tellimuse esitamine

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kättesaamise ning tasumise viis. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole. Esitatud tellimuse kohta saadetakse kliendile kinnitus ka e-mailile koos arvega. Samuti on võimalik kliendil vaadata teostatud tellimuste ajalugu, arveid ja tooteid oma kasutajakonto alt.

Maksmine

Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale, Maksekeskus AS-le. 

Kauba eest saab tasuda eurodes e-poes läbi Makskeskuse pangalinkide järgmistes pankades:
-Eesti: SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
-Läti:SwedbankSEB, Citadele ja Luminor
-Leedu:SwedbankSEB ja Luminor
-Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Transport

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mille suurus sõltub tellitavate kaupade hulgast, kaalust, mõõtudest ning soovitud tarneviisist. Täpne tasu kauba kättetoimetamise eest kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
E-poe omanikul on õigus kohaldada tasuta tarnet, mis arvutatakse tellimuse vormistamisel.
Pakke tarnitakse Omniva ja Itella SmartPOST pakiautomaatidesse ning Omniva ja Itella SmartPOST kulleri vahendusel. 
E-R (v.a. riiklikel pühadel) enne 15:00 tasutud tellimused postitatakse samal päeval.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Tagastamine

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks.

Kui kaupa on kasutatud muudeks otstarveteks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@beautica.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (sh defektiga kaup või valesti komplekteeritud toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, milline toimub ajaliselt varem.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt kaup tagasi, kui selle hind e-poes on ekslikult märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 14 päeva jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese nädala jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@beautica.ee või helistada telefonil: +372 53650939

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Subscribe